تقویت مو و ابرو با رزماری

تقویت مو و ابرو با رزماری

مقالات

۱۴ آذر , ۱۳۹۷

با فراگیر شدن استفاده از اینترنت و ظهور شبکه‌های اجتماعی، نفوذ این حوزه در تمام ابعاد زندگی انسان‌ها بسیار بیشتر گردیده است. در گذشته هنگامی که با مشکلی مانند ریزش مو یا کم پشت شدن ابروها مواجه می شدیم، هر کس روش‌های ابداعی و اکثرا بی‌اساس برای حل این مساله به ما پیشنهاد می‌داد، اما امروزه به واسطه نفوذ اینترنت، تعداد این پیشنهادها به قدری افزایش یافته است که تقریبا هرکسی می‌تواند نسخه خود را برای مو و ابروی شما بپیچید. متاسفانه افراد زیادی نیز وجود دارند که با انجام این روش‌ها بدون تحقیقات کافی نه تنها مشکل‌شان حل نمی‌گردد بلکه باعث بدتر شدن مشکل موها و ابروهای خود می‌گردند.

هدف از نوشتن این مقاله ارائه یک روش کاملا تخصصی برای مدیریت مشکلاتی مانند کم پشت شدن مو و ابروهای شما با استفاده از قطره رزماری است.

مهمترین عامل پر پشت کردن مو و ابرو چیست؟

اساس بسیاری از درمان‌هایی که پزشکان برای کمک به افرادی که موی کم پشتی دارند ارائه می‌کنند، تحریک نقاط مختلف سر است. البته روش‌های کاشت مو نیز وجود دارد که مربوط به این مقاله نمی‌شود اما بهترین درمان در هر بیماری برای انسان کمک به اعضای بدن برای ترمیم خود است زیرا ویژگی همه اعضای بدن انسان خود ترمیمی است. قطره رزماری ترکیبی از مواد طبیعی مختلف از جمله آویشن، مورد، رزماری، سیر، رازیانه و گزنه است که هر کدام با خواص خود معجزه‌ای برای تقویت مو و ابرو می‌باشند. یک خاصیت مهم این محصول چرب بودن آن است. چون پوست بدن نیز چرب است، باعث می‌شود قطره رزماری به‌راحتی در قسمت‌های مختلف بدن قرار گیرد و آرام آرام تاثیر خود را بر بدن نشان دهد.

قطره رزماری چگونه باعث تحریک پوست و تقویت مو و ابرو می شود؟

عامل زنده ماندن و رشد اعضای بدن خون است. هر مقداری که گردش خون ساختار منظم‌تری داشته باشد. قطره رزماری و ترکیبات آن باعث باز شدن عروق می‌گردد. همانطوری که می‌دانید سیر ماده‌ای است که مدتی است انواع و اقسام تبلیغات تلویزیونی را به خود اختصاص داده و برای مثال شامپوی آن برای مو سر پیشنهاد می‌شود. دلیل این امر نیز خواص بی‌نظیر سیر برای پوست و مو می‌باشد. علاوه بر صاف و براق شدن موها توسط سیر، جلوگیری از ریزش مو و پرپشت کردن آن‌ها خاصیت اصلی سیر است و وجود آن در قطره رزماری باعث منحصر به فرد بودن این محلول می‌شود.

امکان ساخت محلول یا قطره رزماری در منزلتان نیز وجود دارد و دستور آن به‌راحتی در اینترنت نیز پیدا می‌شود اما دقت داشته باشید که ساخت قطره رزماری و محصولات این چنینی درست است که کاملا طبیعی می‌باشد اما باید مقدار استفاده از مواد اولیه گیاه رزماری و مخلوط کردن با سایر مواد بر اساس دستورات پزشکی باشد تا ماده‌ای که به دست شما می‌رسد کاملا استاندارد باشد و ضرری برای استفاده نداشته باشد. به همین خاطر توصیه ما این است که این قطره را حتما از مراجع معتبر تهیه نمایید.

مقالات مرتبط

gap
خواص روغن اسطوخودوس برای پوست و سلامتی

خواص روغن اسطوخودوس برای پوست و سلامتی

روغن اسطوخودوس به دلیل رایحه فوق العاده‌اش به طور کلی برای کنترل و کاهش اضطراب و استرس، درمان زود انزالی با منشاء استرس ...
۱۴ فروردین , ۱۴۰۳
7 روش درمان دل درد در خانه

7 روش درمان دل درد در خانه

دل درد یکی از مشکلات شایع گوارشی است که می‌تواند در هر سنی و به دلایل مختلفی رخ دهد. در بیشتر موارد، درد شکمی خفیف و موقتی ...
۲۴ بهمن , ۱۴۰۲
راه های تقویت لثه ها و استحکام آن

راه های تقویت لثه ها و استحکام آن

لثه‌ها نقش مهمی در سلامت دهان و دندان ما دارند و دندان‌ها را در جای خود نگه می‌دارند، از استخوان‌های دهان محافظت و ...
۲۵ دی , ۱۴۰۲
کاهش درد در دوران قاعدگی

کاهش درد در دوران قاعدگی

درد قاعدگی، یکی از شایع‌ترین مشکلاتی است که زنان در دوران قاعدگی خود تجربه می‌کنند. این درد معمولاً به‌صورت گرفتگی ...
۲۸ آذر , ۱۴۰۲