درمان خشکی پوست

درمان خشکی پوست

مقالات

۱۷ آبان , ۱۴۰۱

به طور کلی پوست هایی که خشک هستند نیاز به مراقبت بیشتری دارند. چراکه چنین پوست هایی در معرض چین چروک و پیری زودرس هستند. کرم اوره اسرین الیس با ترکیباتی که دارد می تواند خشکی متوسط تا شدید را در پوست درمان کند. اگر دچار پینه های پوستی هستید و یا پوست بخش های مختلف بدنتان زبر و خشن است، کرم اوره اسرین می تواند برای شما معجزه کند. این کرم باعث لطافت و شادابی پوست میشود و عوارض ناشی از خشکی پوست را به شدت کاهش می دهد.

کرم اوره اسرین حاوی ماده ای به نام اوره است. اوره دارای مولکول های بسیار ریزی است که می تواند به اعماق پوست نفوذ کند و باعث افزایش رطوبت پوست شود. کار دیگری که کرم اوره اسرین الیس انجام می دهد حفظ رطوبت پوست است. شما با زدن این کرم مرطوب کننده مانع تبخیر و از دست رفتن آب پوست می شوید و علاوه بر نرمی و لطافت، به طور غیرمستقیم پوست را آبرسانی می کنید.

توصیه ما به شما این است که به طور مرتب و روزانه از این کرم استفاده کنید. سهل انگاری در مراقبت از پوست های خشک، به خصوص در فصل های سرد مانند زمستان و پاییز صدمات جبران ناپذیری به پوست می زند که ممکن است برای درمان آن مجبور به پرداخت هزینه های زیادی شوید.

کرم اسرین برای صورت و بدن

شما می توانید از کرم اسرین برای صورت و بدن استفاده کنید. همچنین این کرم برای تمامی افراد با هر سنی مناسب است و منع مصرف ندارد. از آنجایی که کرم اوره اسرین برای خشکی های شدید کاربرد دارد، افراد مسن و سن بالا می توانند از اثرات مرطوب کنندگی آن استفاده کنند.

مزایای کرم اوره اسرین

  • این کرم باعث کاهش احساس کشیدگی در پوست می شود. احساس کشیدگی معمولا ناشی از خشکی پوست است.
  • کرم اوره اسرین برای کاهش التهابات پوستی و اگزما بسیار مناسب است.
  • این محصول برای استعمال در نواحی مختلف بدن کاربرد دارد. اما دقت داشته باشید که کرم اوره اسرین الیس فقط برای استعمال خارجی است.
  • این کرم دارای قدرت نرم کنندگی و رطوبت رسانی بالایی می باشد. این رطوبت به مدت زیادی روی پوست شما حفظ می شود.
  • از آنجایی که کرم پودرها به پوست شما صدمه می زنند، شما می توانید از کرم اوره اسرین به عنوان یک زیر ساز آرایشی استفاده کنید تا لایه ای محافظتی بین کرم پودر و پوست شما ایجاد کند.
  • از آنجایی که این کرم بدون رنگ و عطر است، می توانید از آن برای خشکی پوست نوزادان و اطفال هم استفاده کنید.

خشکی پوست را درمان کنید

با خرید کرم اوره اسرین می توانید خشکی پوست را درمان کنید. این کرم به صورت تیوپی به وزن صد گرم می باشد. ماده اصلی سازنده کرم اوره اسرین، اوره است. اوره یک ماده بسیاری قوی برای درمان پوست هایی با خشکی شدید است که در طبیعت یافت می شود. اگر از خشکی پوست رنج می برید و به دنبال یک کرم مرطوب کننده با قیمت مناسب هستید، می توانید این با خرید کرم اسرین الیس از شر پوست خشک و دهیدراته رها شوید.

مقالات مرتبط

gap
خواص روغن اسطوخودوس برای پوست و سلامتی

خواص روغن اسطوخودوس برای پوست و سلامتی

روغن اسطوخودوس به دلیل رایحه فوق العاده‌اش به طور کلی برای کنترل و کاهش اضطراب و استرس، درمان زود انزالی با منشاء استرس ...
۱۴ فروردین , ۱۴۰۳
7 روش درمان دل درد در خانه

7 روش درمان دل درد در خانه

دل درد یکی از مشکلات شایع گوارشی است که می‌تواند در هر سنی و به دلایل مختلفی رخ دهد. در بیشتر موارد، درد شکمی خفیف و موقتی ...
۲۴ بهمن , ۱۴۰۲
راه های تقویت لثه ها و استحکام آن

راه های تقویت لثه ها و استحکام آن

لثه‌ها نقش مهمی در سلامت دهان و دندان ما دارند و دندان‌ها را در جای خود نگه می‌دارند، از استخوان‌های دهان محافظت و ...
۲۵ دی , ۱۴۰۲
کاهش درد در دوران قاعدگی

کاهش درد در دوران قاعدگی

درد قاعدگی، یکی از شایع‌ترین مشکلاتی است که زنان در دوران قاعدگی خود تجربه می‌کنند. این درد معمولاً به‌صورت گرفتگی ...
۲۸ آذر , ۱۴۰۲