بهترین روش های کاهش وزن در منزل

بهترین روش های کاهش وزن در منزل

مقالات

۱۵ اسفند , ۱۴۰۱

کاهش وزن در منزل، یکی از بی خطرترین راهکارهایی بوده که می‌توانید با رعایت چند دستورالعمل ساده به نتایج رضایت بخشی در این زمینه دست یابید.

کاهش وزن سریع در منزل


کاهش وزن در منزل، یکی از آسان‌ترین و بی خطرترین راهکارها جهت دستیابی به اندام ایده آل به شمار می‌رود. متاسفانه، اکثر افراد با اصول صحیح رژیم گرفتن آشنایی ندارند. اکثر رژیم‌هایی که در این رابطه در سایت‌های مختلف وجود دارد، خطرناک و غیر اصولی می‌باشند. در این مطلب قصد داریم تا شما عزیزان را با بهترین روش‌های کاهش وزن در منزل آشنا نماییم.

چند نکته مهم در رابطه با کاهش وزن سریع در منزل

کاهش وزن، یکی از دغدغه‌های آن دسته از افرادی است که از مشکل چاقی رنج می‌برند. انجام فعالیت‌های سنگین ورزشی و رژیم‌های سخت می‌توانند برای اکثر افراد جهت کم کردن وزن، ناامید کننده باشند. قبل از انجام روش‌های مختلف لاغری نیاز است که چند نکته مهم را در این رابطه بدانید. با آگاهی درباره اصول صحیح لاغری می‌توانید به نتایج خوبی در این زمینه دست یابید.

 

۱. بیشترین توجه خود را به صرف یک صبحانه پر از پروتئین اختصاص دهید. اگر صبحانه شما حاوی مواد غذایی سرشار از پروتئین باشد، نیاز شما به غذا خوردن غیر ضروری در طول روز کمتر خواهد شد.


۲. در رژیم غذایی خود از مصرف خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های شیرین به شدت پرهیز نمایید.


۳. تحقیقات زیادی در رابطه با نوشیدن یک لیوان آب نیم ساعت قبل از خوردن غذا به منظور کاهش وزن سریع انجام شده است. بهتر است یک لیوان آب را نیم ساعت قبل از سرو غذا، بنوشید.


۴. مصرف خوراکی‌های موثر در لاغری را در برنامه رژیم غذایی خود بگنجانید.

 

۵. نوشیدن چای یا قهوه می‌تواند باعث افزایش متابولیسم بدن شود. این امر در نهایت به کاهش وزن سریع منجر خواهد شد.


۶. غذا را آهسته و با سرعت کم میل نمایید. جویدن هر چه بیشتر غذا باعث تسریع عملیات هضم و احساس سیری در فرد می‌شود.


۷. فعالیت‌های ورزشی را در کنار رژیم غذایی به طور مرتب انجام دهید.

 

معرفی چند راهکار ساده جهت کاهش وزن سریع در منزل


آیا روش آسانی جهت کاهش وزن سریع وجود دارد؟ آیا راهکاری جهت دستیابی به تناسب اندام در کمترین زمان ممکن وجود دارد؟ پاسخ به این دسته از سوالات (بله) می‌باشد. رعایت رژیم غذایی و انجام ورزش‌های سنگین برای اکثر افراد زجرآور است. روش‌های ساده‌تری در این زمینه وجود دارد. با پیروی از چند راهکار ساده که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد، می توانید در کمترین زمان به نتیجه دلخواه خود دست یابید. 

 

۱. لاغری با کپسول سرکه سیب الیس


کپسول سرکه سیب الیس یکی از بهترین راهکارهایی است که با استفاده از آن می‌توان به کاهش وزن سریع دست یافت. سرکه سیب به دلیل برخورداری از درصد بالای اسید استیک طبیعی می‌تواند جهت لاغری و بهبود مشکلات گوارشی بسیار مفید باشد. اسید استیک به کار رفته در ترکیبات سرکه سیب باعث کاهش قند خون به هنگام غذا خوردن می‌شود. این امر می‌تواند باعث احساس سیری در فرد به مدت طولانی شود.


موارد مصرف
- رقیق کننده خون
- بهبود مشکلات گوارشی
- کاهش وزن سریع

 

نحوه مصرف
- مصرف ۱ الی ۲ کپسول سه بار در روز به همراه مقدار زیاد آب با تجویز پزشک


۲. قطره کاهش اشتهای زیره الیس


قطره کاهش اشتهای زیره الیس، یکی دیگر از روش‌ها جهت کاهش وزن سریع در منزل به شمار می‌رود. کارون و کارول، دو ماده شیمیایی در ترکیبات این قطره بوده که منجر به تسهیل روند هضم غذا می‌شوند. این قطره حاوی اسانس زیره می‌باشد. همانطور که میدانید، زیره بادکش و ضد نفخ بوده و می‌تواند در کاهش اشتها تاثیر زیادی داشته باشد. فقط توجه داشته باشید مصرف بی اندازه این قطره می‌تواند در دراز مدت، اثرات سقط آوری را با خود به همراه داشته باشد.


موارد مصرف
- کاهش اشتها
- تثبیت وزن 


نحوه مصرف
- میزان ۲۰ قطره قبل از غذا در نوشیدنی مورد علاقه یا آب ریخته شود. این دستورالعمل باید ۳ بار در روز انجام شود.

 

۳. قطره کاهش اشتهای لیمو ترش الیس


افشره لیمو ترش می‌تواند تاثیرات زیادی در افزایش متابولیسم و تسهیل فرایند هضم غذا داشته باشد. مصرف قطره لیموترش الیس می‌تواند در فرایند چربی سوزی و کاهش اشتهای بدن نقش مهمی را ایفا نماید. اگر همزمان از قطره کاهش اشتهای لیموترش و زیره الیس استفاده نمایید، شاهد نتایج بسیار خوبی در این زمینه خواهید بود.


موارد مصرف
- کمک به لاغری
- کاهش سریع وزن
- هضم کننده آسان غذا


نحوه مصرف
- میزان ۲۰ قطره قبل از غذا در نوشیدنی یا آب ریخته شود. این دستورالعمل باید ۳ بار در روز انجام شود.

 

مقالات مرتبط

gap