رفع ریزش مو و ابرو

رفع ریزش مو و ابرو

مقالات

۰۸ خرداد , ۱۴۰۱

همانطور که می‌دانید امروزه ریزش مو و ابرو، یکی از دغدغه‌های مهم افراد محسوب می‌شود. چرا که انسان زیبایی را دوست دارد و وجود موی پرپشت در زیبایی ظاهری افراد بسیار تاثیر گذار است.

چگونه متوجه شویم که دچار ریزش مو شده‌ایم؟

در پاسخ به این سوال باید گفت، ریزش مو معمولاً زمانی معلوم می‌شود که فرد به صورت غیرمنتظره‌ای، مقدار زیادی  از موی خود را از دست می‌‌دهد. لازم به ذکر است، انسان به طور طبیعی  روزانه ۵۰ تا ۸۰ عدد تار موی خود را از دست می‌دهد، چرا که ریزش مو بخشی از چرخه‌ طبیعی رشد مو محسوب می‌شود و موهای قدیمی ریخته شده تا جا برای موهای جدید باز شود. این مقدار ریزش کاملا طبیعی بوده و جای هیچ نگرانی نیست.

اما هنگامی که تعادل بین رشد موهای جدید و ریزش موهای قدیمی به هم بخورد، می‌توان گفت با مشکل ریزش مو مواجه شده‌اید. در این زمان شما تعداد تارهای موی بیشتری از دست داده و به طور حتم دچار ریزش شده‌اید. می‌توان گفت شما در این زمان شاهد مقدار زیادی  از مو در چاه حمام یا روی برس شخصی و یا بالشت خود خواهید بود.

چه عواملی که باعث ریزش مو و ابرو می‌شوند؟

حتما می‌دانید که ریزش مو و ابرو می‌تواند دلایل بسیار زیادی داشته باشد بنابراین به صورت مختصر به برخی از این علل خواهیم پرداخت. یکی از شایع‌ترین علت‌های ریزش ابرو و مو وراثت است. ریزش معمولاً با افزایش سن اتفاق افتاده و الگویی قابل پیش بینی و مشخص دارد.

یکی از دلایل مهم ریزش مو در زنان، زایمان و شیردهی است. ریزش مو در زنان شیرده به دلیل تغییرات هورمونی رخ می‌دهد.

یکی دیگر از دلایل ریزش مو، عملکرد نادرست غده تیروئید است. مصرف بعضی از داروها نیز منجر به ریزش ابرو و مو می‌شود. در ادامه باید گفت، به طور کلی استرس، رژیم‌های سخت، عدم تعادل هورمونی، فرآیندهای طبیعی پیری، کمبودهای تغذیه‌ای و تغذیه نامناسب، بیماری‌ها و مشکلات داخلی مانند کم‌خونی و اختلالات تیروئید، همگی می‌توانند از عوامل اصلی ریزش موهای سر و ابرو باشند.

لوسیون رزماری الیس یک درمانگر قوی

همانطور که می‌‌دانید پر پشت بودن موها و همینطور ابروها می‌‌تواند تاثیر بسزایی در زیبایی فرد بگذارد. اگر شما جزو افرادی هستید که دچار ریزش ابرو و مو شده‌اید، یا نگران کم پشت بودن موی سر خود هستید، بدانید که این مشکل به راحتی قابل حل است.

لوسیون رزماری الیس، به عنوان یک تقویت کننده موی سر و ابرو بوده که به راحتی از ریزش موی شما جلوگیری می‌کند. به طوری که شما بعد از استفاده از این محصول بی‌نظیر، شاهد وضعیت موی خود به زمان قبل از ریزش خواهید بود. چون این لوسیون با تحریک محل ریزش، منجر به افزایش تراکم و تقویت و حتی رشد مو و ابروی شما می‌شود. این لوسیون از آویشن شیرازی و رزماری و همچنین از اسانس سیر و اسانس رازیانه و عصاره گزنه برخوردار است.

این ترکیبات خاصیت حجم‌دهندگی داشته و موها را پرپشت و از ریزش آن‌ها جلوگیری می‌کند. همچنین می‌توان این محصول را به عنوان یک تحریک کننده رویش مو و کنترل‌کننده چربی پوست هم نام برد.

چنانچه شما نیز دچار ریزش موی سر و یا ابرو شده‌اید و دنبال یک راهکار حتمی برای مشکل خود هستید، ما به شما  لوسیون رزماری الیس را پیشنهاد می‌دهیم. این لوسیون با تحریک محل ریزش، به راحتی منجر به افزایش تراکم و رشد و تقویت مو و ابروی شما می‌شود.

طرز استفاده از لوسیون رزماری الیس برای ریزش مو و ابرو

شما می‌توانید برای تقویت موی سر و جلوگیری از ریزش آن، هر صبح و شب هر بار به مدت حداقل دو دقیقه از این لوسیون رزماری استفاده نمایید. مقدار مشخص از لوسیون را با نوک انگشتان خود بر روی ناحیه مورد نظر به آرامی ماساژ دهید.

همچنین برای تقویت ابرو نیز هر روز صبح و شب هربار به مدت حداقل دو دقیقه، یک تا سه قطره از این لوسیون را با نوک انگشتان خود بر روی ابروها به آرامی بمالید. برای اینکه نتیجه درستی از این لوسیون دریافت نمایید، باید این کار را به صورت مداوم تا پنج هفته انجام دهید.

مقالات مرتبط

gap
خواص روغن اسطوخودوس برای پوست و سلامتی

خواص روغن اسطوخودوس برای پوست و سلامتی

روغن اسطوخودوس به دلیل رایحه فوق العاده‌اش به طور کلی برای کنترل و کاهش اضطراب و استرس، درمان زود انزالی با منشاء استرس ...
۱۴ فروردین , ۱۴۰۳
7 روش درمان دل درد در خانه

7 روش درمان دل درد در خانه

دل درد یکی از مشکلات شایع گوارشی است که می‌تواند در هر سنی و به دلایل مختلفی رخ دهد. در بیشتر موارد، درد شکمی خفیف و موقتی ...
۲۴ بهمن , ۱۴۰۲
راه های تقویت لثه ها و استحکام آن

راه های تقویت لثه ها و استحکام آن

لثه‌ها نقش مهمی در سلامت دهان و دندان ما دارند و دندان‌ها را در جای خود نگه می‌دارند، از استخوان‌های دهان محافظت و ...
۲۵ دی , ۱۴۰۲
کاهش درد در دوران قاعدگی

کاهش درد در دوران قاعدگی

درد قاعدگی، یکی از شایع‌ترین مشکلاتی است که زنان در دوران قاعدگی خود تجربه می‌کنند. این درد معمولاً به‌صورت گرفتگی ...
۲۸ آذر , ۱۴۰۲